Til en date [NOR] / To a date [ENG]

 NORWEGIAN WORDS
Eg pakker deg no varsamt inn
i det finaste papir
i tillit, varme, sanning.
Eg har tenkt meg om,
og festar teip,
over revne, over opning.

Eg skriv adresse:
"Tilbake til deg,
tilbake til deg sjølv".
Eg vel raudblomstra
band av smil og takk,
og ei rose ut av sølv.

No kan du gå,
du er fri til å gå.
Eg har lukka alle dører.
Eg seier:
"eg veit nokon vil elske deg",
medan alle saman høyrer

Og du smiler,
griner, spør meg, ler,
går altfor sakte bort.
Men du gleder deg,
og du seier fort:
"ditt hjarte er meir enn stort".

djhalleu
 ENGLISH TRANSLATION OF WORDS
To a date

Now I wrap you cautiously into
the finest paper
in trust, warmth, truth.
I've considered now,
adding tape, to the parcel of you
over all the rifts and openings
I add the address:
"Back to you,
back to yourself. "
I pick a red blossom
band of smiles and thanks,
and a rose of silver.

Now go,
You're free to go.
I have closed all doors.
I say:
"I know someone will love you"
while everyone is listening

And you smile,

you weep, you ask me, and laugh,

proceeding all too slowly away.

But you cannot help but feel joy,
and you quickly say:
"Your heart is more than great."

djhalleu

Leave a Reply

